مدیرکل تعاون، کار و رفاه هرمزگان: کسب رضایتمندی ارباب رجوع اولویت برنامه کاری کارکنان است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از وظایف ذاتی دستگاههای اجرایی است، بر رعایت این امر توسط پرسنل این اداره کل تاکید کرد.
"مهندس سلیمی" در نشست شورای اداری استان هرمزگان با تاکید بر این مطلب اظهار کرد: ارائه خدمات مطلوب و شایسته به ارباب رجوع و رعایت الزامات تکریم در بین کارکنان، پاسخگویی مناسب و طرز برخورد صحیح همکاران با مراجعین و ایجاد روحیه صبر و بردباری و تکریم ارباب رجوع و کسب رضایتمندی مراجعین باید در اولویت کاری کارکنان قرار گیرد.
وی اضافه کرد: باید با تمام توان و بهره‌ مندی صحیح و مناسب از ظرفیت ‌ها و پتانسیل ‌های موجود، برای افزایش خدمت ‌رسانی به جامعه هدف تلاش کرد.
وی با اشاره به نامگذاری شعار امسال و تاکید مقام عالی وزارت بر ایجاد اشتغال، بیان کرد:  باید از تمامی ظرفیت و ارائه راهکار مناسب برای ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت تولید استفاده کرد.

در پایان این نشست، به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، از کارکنان این اداره کل تقدیر شد.





۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۴۷
کد خبر : ۱۰۲,۳۶۲