پاسخگویی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و مسئولین(سامد)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونین ایشان در برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و مسئولین) حضور یافت و پاسخگویی سئوالات شهروندان کرمانشاهی در استان شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه سبد حمایتی، یارانه ها، اشتغال، درخواست تسهیلات به منظور راه اندازی کسب و کار، مشاغل سخت و زیان آور، بیمه بیکاری، مسکن مهر، تشکیل شرکت های تعاونی، مراکزکاریابی و کارآفرینی از مهمترین سئوالات مردم از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بود.
حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه علاوه بر اختصاص یک روز کاری برای پاسخگویی به مراجعین  به منظور تکریم جامعه هدف کار و تلاش و تعاون استان و پیگیری مطالبات آنان همه روزه بدون تعیین وقت قبلی پذیرای حضور مراجعین می باشد.

گفتنی است: مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری و با شماره گیری 111 درخواست های خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند.

شایان ذکر است: سامانه سامد درتیرماه سال 1395 توسط محمد شریعتمداری معاون اجرایی وقت نهاد ریاست جمهوری در استان کرمانشاه به منظور پاسخگویی سریع دولت به مسائل و نظرات مردم افتتاح شد.



۶ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۴۵
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه |
کد خبر : ۱۳۷,۹۹۴
کلیدواژه ها: حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در مرکز سامد

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید