مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان : مشتری مداری باید سرلوحه فعالیت های بانکی قرار گیرد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در دیدار با مدیر امور مشتریان و بانکداری شرکتی بانک توسعه تعاون، گفت: مردم با توجه به میزان خدمات ارایه شده توسط بانک ها، در هر بانکی سپرده گذاری می کنند لذا مشتری مداری می تواند به موفقیت بانک ها کمک کند.
به گزارش روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان،در این دیدار، برهان صلواتی تصریح کرد: باید بانک توسعه تعاون در راستای اعتلا و گسترش تعاونیها گام بردارد.

وی همچنین خواستار مساعدت بانک توسعه تعاون درپرداخت تسهیلات قرض الحسنه به همکاران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.

همچنین علی هاتفی مدیر امور مشتریان و بانکداری شرکتی بانک توسعه تعاون گفت: هم اکنون بیش از 38هزار دهیاری در سراسر کشور وجود دارند و ما با طراحی  بسته ویژه تعاونی سعی در ارایه خدمات بیشتر به اعضای تعاونی های مختلف در شهرها و روستاها را داریم.



۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۵۶
کد خبر : ۱۳۸,۱۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید