مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی قزوین: تسریع در فرآیند درخواست ارباب رجوع، موجب پیشرفت در نظام اداری می شود

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: تسریع در فرآیند درخواست ارباب رجوع، موجب پیشرفت در نظام اداری می شود.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی قزوین: تسریع در فرآیند درخواست ارباب رجوع، موجب پیشرفت در نظام اداری می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، مسعود بابایی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در تلاش هستیم تا فرآیند پاسخ گویی به ارباب رجوع را در زمان کمتری و با کیفیت بالاتری تسریع ببخشیم.
وی با اشاره به ضرورت ایجاد رضایت در بین ارباب رجوع بخش های مختلف اداری افزود: اگر می خواهیم در جامعه نظام اداری تحولی ایجاد کنیم باید کارمندان در حوزه های مختلف دلسوزانه و مجدانه پیگیر مشکلات و درخواست ارباب رجوع باشند تا بتوان فضای صمیمی و شادابی را در محیط اداری و بین کارمندان و ارباب رجوع ایجاد کرد.
وی تصریح کرد: زمانی که مردم از محیط اداری رضایت داشته باشند وحدت و همبستگی، آرامش و تعاملات اجتماعی بین مردم افزایش پیدا می کند.

۹ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۲۶
کد خبر : ۱۶۷,۸۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید