مدیرکل دفتر امور استانها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: خدمات و اقدامات دولت باید برای مردم بازگو شود

مدیرکل دفتر امور استانها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره خدمات دستگاه های اجرایی گفت: عملکرد و اقدامات خود را به گوش مردم برسانید.
1

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سید محسن دلبری در هفتمین جلسه شورای هماهنگی در گرگان اظهار کرد: دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طیف وسیعی از خدمات را به همه اقشار مردم ارائه می دهند که در بازگو کردن عملکرد و اقدامات انجام شده نباید دریغ کرد.

وی افزود: یک نمونه از کارهایی که در این دولت انجام شد، دو برابر شدن یارانه افراد تحت پوشش بهزیستی است که از این دست خدمات فراوان داریم اما گویا برخی مدیران در دفاع از دولت لکنت دارند.

دلبری تاکید کرد: ارتباط چهره به چهره با مردم را افزایش دهید و خدمات و اقدامات خود را برای مردم بازگو کنید.

وی به موضوع شفافیت اشاره و تصریح کرد: شفافیت را با شلوغ کاری نباید اشتباه گرفت و روند درست شفافیت که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز شده، می تواند در کشور به عنوان الگو برای سایر دستگاه ها باشد.

مدیرکل دفتر امور استانها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تاکید بر ضرورت حفظ استقلال دستگاه ها، خاطرنشان کرد: مدیران در حفظ بیت المال با کسی تعارف نکنند و به افراد اجازه سوء استفاده از آن برای اهداف شخصی  را ندهند.

۱۵ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۲۸
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان |
کد خبر : ۱۶۸,۶۷۸
کلیدواژه ها: تعاون کار گلستان

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید