مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری: ارائه خدمات مطلوب و شایسته به ارباب رجوع در اولویت است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ارائه خدمات مطلوب و شایسته به ارباب رجوع و کسب رضایتمندی در اولویت است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:  ارائه خدمات مطلوب و شایسته به ارباب رجوع در اولویت است
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، سید حفیظ الله فاضلی در کمیته طرح تکریم ارباب رجوع، رعایت الزامات تکریم در بین کارکنان ، پاسخگویی مناسب و طرز برخورد صحیح همکاران با مراجعین و ایجاد روحیه صبر و بردباری و تکریم ارباب رجوع و کسب رضایتمندی مراجعین که همان منشور اخلاقی است را از مهمترین وظایف کارکنان اداره برشمرد و تاکید کرد: کسب رضایتمندی ارباب رجوع در اولویت برنامه کاری ما قرار دارد .
فاضلی اظهارکرد: با توجه به این که وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی تنها وزارتخانه ای است که با جامعه هدف بزرگی روبرو است و بیشترین ارباب رجوع را در حوزه های مختلف دارد و به تبع در استانها نیز اینگونه است پس باید تلاش کنیم این جامعه هدف از ارائه خدمات ما رضایت کافی را داشته باشند.
وی تصریح کرد: همه مدیران موظف هستند خدمات به ارباب رجوع را در میز خدمت فراهم کنند و در این امر یاری رسان  و خدمت رسان مردم باشند.





۲۲ مهر ۱۳۹۸ ۱۵:۱۱
کد خبر : ۱۶۹,۹۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید