مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی: ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی در گروي رضایتمندی مردم است

سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت با حضور محمد سنجری مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ،معاونین،رؤسای ستادی و شهرستانهای استان و کارشناسان حوزه های مختلف برگزار شد.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی:  ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی در گروی رضایتمندی مردم است
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی سنجری در این جلسه ضمن تشکر از خدمات و تلاش های تمامی همکاران استان طی سخنانی اظهار کرد: امروز باید به معنای واقعی خدمت صادقانه به مردم را در این اداره کل نهادینه و پیاده سازی کنیم .
وی افزود: ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی در گرو بحث رضایتمندی مردم در جامعه است و اگر ما بتوانیم رضایتمندی مخاطبین خود را جلب کنیم، قطعا توانسته ایم به بخشی از خواسته ها و مطالبات مردم پاسخ دهیم.
 سنجری در ادامه با توجه به رعایت حفظ کرامت ارباب رجوع تاکید کرد: ما خدمتگذار مردم هستیم و تنها یکی از ملاک ها و شاخص های اندازه گیری مدیران رضایت مندی مردم و پیشرفت کار ارباب رجوع است امروز نوبت ما است تا با فداکاری و تصمیم گیری درست حمایت کننده کارگران و بنگاه های اقتصادی استان باشیم ما نقش پشتیبانی کننده را داریم و در این مسیر باید شان، اخلاق و انسانیت ارباب رجوع را رعایت کنیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی تصریح کرد: امروز ملاک و شاخص برای ما کار و سلامت کار است و یکی از مهم‌ترین دغدغه های کارکنان باید تلاش در راستای رضایت مندی ارباب رجوع و عنایت ویژه به تکریم مراجعین، حقوق شهروندی و همچنین دفاع از عملکرد سیستم باشد ما همواره باید در تصمیم گیری ها به فکر و منافع مردم باشیم .
سنجری در پایان تصریح کرد: تلاش در راستای تحقق شاخص های عمومی و اختصاصی ماموریت و وظیفه یکایک ماست اما همه می بایست در راستای تحقق و اجرای شاخص های عمومی تلاش کنند چرا که تکریم و صیانت از حقوق جامعه هدف و جلب رضایت دست اندر کاران جامعه کسب و کار و گره گشایی از کار مردم به ما واگذار شده است.
 
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۵۸
کد خبر : ۱۷۰,۳۶۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید