مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل از افزایش خدمات مبتنی بر بستر الکترونیک خبر داد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: افزایش خدمات مبنتی بر بستر الکترونیک در راستای تحقق رعایت حقوق شهروندان در دستور کار قرار دارد.
افزایش خدمات مبنتی بر بستر الکترونیک

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، قاسم رحیمی در سومین جلسه کمیته حقوق شهروندی بر رعایت حقوق ارباب رجوع در خدمات رسانی به موقع و مطلوب توسط کارمندان تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تعدادی از خدمات این اداره کل در قالب میزخدمت الکترونیکی در دسترس شهروندان است، افزود: جهت تسهیل ارایه خدمات به مخاطبین به دنبال ارائه خدمات بیشتر در بستر سامانه های الکترونیکی هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به اینکه رعایت حقوق شهروندی را یکی از مولفه های ارزیابی عملکرد ادارات است، گفت: لازم است تمامی پرسنل این ادراه کل تمام تلاش خود را جهت تحقق تمامی شاخص ها در این ارزیابی به کارگیرند.

قاسم رحیمی یادآور شد: کاهش مدت زمان رسیدگی به دادخواست های کارگری و کارفرمایی یک از مواردی است که در سال های اخیر در مراجع حل اختلاف جهت ارایه خدمات مطلوب به مراجعین انجام شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل یکی دیگر از وظایف این اداره کل را مناسب سازی ساختار فیزیکی ساختمان های ادارات زیرمجموعه جهت دسترسی بهتر افراد توانخواه عنوان کرد.

وی عنوان کرد: برقراری مقرری بیمه بیکاری در چارچوب قانون کار یکی از مهتمترین وظایف این اداره کل است که باید در کمترین زمان ممکن پاسخگویی شود.

وی تاکید کرد: ضروری است درخواست های شهروندان در اسرع وقت و بدون هرگونه بروکراسی زائد انجام شود.

 

۲۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۲۴
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل |
کد خبر : ۱۸۱,۳۱۶
کلیدواژه ها: قاسم رحیمی,مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل,شهروندان, حقوق شهروندی,خدمت الکترونیکی

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید