رییس سازمان کار همدان: اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، ابزاری برای شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمانها است

اقلامی رییس سازمان کار و امور اجتماعی گفت: هدف از اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در سازمانها، شناسایی نقاط قوت و ضعف این سازمانها است .
وی در جمع مسئولین، روسا و کارشناسان سازمان کار افزود: تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت آنها در انجام امور اداری باید در زمان کوتاه و نهایت دقت و سعی انجام شود.
رییس سازمان کار با اشاره به نقش اخلاق دینی اضافه کرد: اخلاق دینی با صفت خدامحوری، انگیزه فرد را برای جلب رضایت ارباب رجوع بالا می برد چرا که در متون دینی ما و ادبیات ما به رضایت مردم از مدیران اشارات فراوانی شده است .
اقلامی گفت : روسا و مسئولین قسمتها می توانند با اعمال و شیوه های خاص مدیریتی به تمامی امور نظارت دقیق داشته باشند تا کارها به موقع و با دقت نظر بیشتری انجام شد.
۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ ۱۵:۴۳
کد خبر : ۱۸,۳۷۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید