سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان: تمهیدات لازم برای الکترونیکی کردن روند رسیدگی به شکایات الزامیست

کامران کلانی ضمن دیدار با کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان از نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات به مراجعین بازدید کرد.
تمهیدات لازم برای الکترونیکی کردن روند رسیدگی به شکایات الزامیست

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان،کامران کلانی در طی این بازدید از تلاش همکاران در زمینه انجام وظایف اداری و پاسخگویی مطلوب به ارباب رجوع قدردانی کرد.

 سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به الکترونیکی شدن خدمات دولت عنوان کرد: لازم است تمهیدات مناسب برای تهیه زیرساخت های لازم الکترونیکی کردن روند رسیدگی به شکایات و بایگانی مدارک پیش بینی و فراهم شود.

 کلانی در ادامه گفت:  ساختمان فرسوده این اداره نیاز به انجام امور زیربنایی و تعمیرات دارد واین امر در بهینه سازی ارائه خدمات به ارباب رجوع و همچنین افزایش بازدهی کارکنان موثر خواهد بود.  

وی در خصوص رفع مسایل  معیشتی کارکنان به ویژه در حوزه تأمین مسکن ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی مناسب و بهره گیری از ظرفیت‌شرکت تعاونی مسکن اداره  نسبت به رفع این دغدغه برای کارکنان اقدام خواهیم کرد.

کلانی  همچنین از اقدامات انجام شده برای پیشگیری  و مبارزه با بیماری کرونا و به ویژه رعایت پروتکل های بهداشتی از رضا برزوییان رئیس اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان اصفهان قدردانی کرد.

۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان |
کد خبر : ۲۰۸,۲۶۶
کلیدواژه ها: کامران کلانی,اصفهان,خدمت رسانی,ارباب رجوع

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید