مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان: خدمت بی منت به مردم باید سرلوحه همه دستگاه های اجرایی باشد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان خدمت بی منت به مردم استان را علاوه بر مسئولیت سازمانی یک موهبت الهی دانست.
جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در هفتمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن تبریک به مدیران اداره کل بهزیستی، فنی و حرفه ای و مدیریت درمان استان به جهت کسب رتبه برتر در جشواره شهید رجایی، اظهارکرد: 4 دستگاه اجرایی از مجموع 8 دستگاهی که در جشنواره شهید رجایی حائز رتبه شدند جزء شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هستند و این امر نشان دهنده تلاش های خالصانه همکاران در مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه های تابعه به جهت خدمت رسانی به مردم استان گیلان است.

وی به رتبه بندی دستگاه های اجرایی در دو بخش اختصاصی و عمومی اشاره و افزود: شاخص های اختصاصی شامل برنامه های ابلاغی و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و شاخص های عمومی به نحوه ارائه خدمات دستگاه های اجرایی مربوط می شود که مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه های تابعه در این دو حوزه اهتمام ویژه ای داشته اند.

علیزاده در ادامه بر لزوم پیوستن دستگاه های زیر مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به پویش ملی شفافیت و جلب اعتماد مردم به خدمات دولت تاکید و این مهم را وظیفه همه دستگاه ها عنوان و خواستار جدیت ویژه تمام مدیران در پیوستن به پویش ملی شفافیت شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان تعامل با نمایندگان مجلس را از اهم وظایف مدیران دستگاه های زیرمجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دانست و خاطرنشان کرد: باید با تعامل سازنده با نمایندگان مجلس و روشنگری در خدمات در پیشبرد اهداف سازمانی و رفع مشکلات مردم کوشا باشیم.

علیزاده در ادامه به اقدامات موثر مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیل اخیر تالش اشاره و خاطرنشان کرد: امدادرسانی باید به نحوی باشد که سبب کاهش آلام مردم مناطق آسیب دیده شود و به این جهت از تمام ظرفیت های دستگاه های زیرمجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده شده است.

وی به اقدامات قابل توجه مقام عالی وزارت در تمام بحران های اخیر استان اشاره و تصریح کرد: مقام عالی وزارت با جدیت تمام پیگیر بحران هایی نظیر بارش برف، شیوع ویروس کرونا، سیل شهرستان تالش بوده است و با پیگیری های انجام شده کمک های قابل توجهی توسط بانک توسعه تعاون، بانک رفاه کارگران، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و شرکت های زیرمجموعه شستا به مناطق سیل زده شهرستان تالش تخصیص یافته است.

۳۰ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۲۲
روابط عمومی اداره کل تعاون, کار و رفاه اجتماعی استان گیلان |
کد خبر : ۲۲۴,۳۱۸
کلیدواژه ها: شورای هماهنگی,پویش ملی شفافیت,وظایف مدیران,خدمت بی منت

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید