با دستور شریعتمداری ؛ مرکز تلفن 2500 پاسخگوی سوالات حوزه روابط کار شد

هم زمان با آغاز تعطیلی دو هفته ای ستاد مقابله با کرونا، با دستور " محمدشریعتمداری" وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، زمینه استفاده ازمرکز تلفن 2500 صندوق بازنشستگی کشوری برای معاونت روابط کار با هدف پاسخگویی به سوالات جامعه هدف این معاونت تسریع شد .
با دستور شریعتمداری ؛ مرکز تلفن 2500  پاسخگوی سوالات حوزه روابط کار شد

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، حاتم شاکرمی، معاون روابط کار با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برای حفظ سلامت جامعه هدف و کاهش مراجعات حضوری به  ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  زمینه استفاده از مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری برای پاسخ به سوالات فنی این معاونت از جمله مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری فراهم شد .

شاکرمی خاطرنشان کرد : زیر ساخت این مرکز تلفن، فناوری اطلاعات بوده و از روش های قدیمی استفاده نشده است.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیح داد: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مرکز  اتصال به یکی از سرویس دهنده های اینترنتی کشور است .

وی یکی دیگر از ویژگی‌های این مرکز را انتقال خط به مراکز دیگر و یا اتصال به اپراتور دورکار در منزل دانست .

شاکرمی گفت : همچنین با توجه به ویژگی‌های این مرکز می توان بر حسب نوع خدمات و گستره کار، افراد پاسخگو را افزایش داد .

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بر این اساس زمینه آموزش ۱۰ نفر از اپراتورهای این مرکز بر اساس تنوع سوالات در حوزه‌های مختلف روابط کار به خصوص حوزه جبران خدمت مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری مهیا شده است.

شاکرمی خاطرنشان کرد: این اپراتورها بعد از آموزش توسط  کارشناسان حوزه روابط کار ، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به جامعه هدف حوزه روابط کارهستند.

۱ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۵۰
کد خبر : ۲۲۸,۳۳۴
کلیدواژه ها: با دستور شریعتمداری,مرکز تلفن 2500, روابط کار,حاتم شاکرمی

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید