مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی: یکی از مهمترین وظایف ادارات تکریم ارباب رجوع است

جلسه بررسی تفاهم نامه همکاری مشترک بین مدیریت سامد استان سمنان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان، در این جلسه غنیان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن خیرمقدم هدف از تشکیل سامانه سامد را پاسخ گویی سریع و شفاف به ارباب رجوع دانست و گفت: یکی از مهمترین وظایف این ادارات تکریم ارباب رجوع است و همه کارکنان بایستی آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

غنیان افزود: با بررسی عملکرد سامانه سامد در سال گذشته و جاری مشخص شده که دغدغه اصلی مردم اشتغال است و از آنجا که این اداره متولی امر اشتغال در واحدهای کارگری است بیشتر سعی و تلاشمان  در این زمینه متمرکز است.

در ادامه جلسه صالحیان مدیر سامانه سامد استان سمنان ضمن معرفی اجمالی سامانه، گفت: با اتکال به خدا و استعانت از منویات مقام معظم رهبری و توجه به تأکیدات دولت تدبیر و امید در خصوص رشد و ارتقاء دولت الکترونیک، در صدد گسترش روابط خود هستیم.

وی افزود: برای این منظور تفاهم نامه همکاری مشترک بین مدیریت سامد استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای نیل به اهداف مشترک و رسیدگی به درخواستهای مردمی و استفاده از پتانسیلهای موجود در سازمان سامد و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان منعقد می شود.

در ادامه مفاد این تفاهم نامه بررسی و تأیید و هماهنگ شد.

۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۳۵
کد خبر : ۵۲,۶۹۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید