مدیرکل تعاون،کار ور فاه اجتماعی خراسان رضوی: ارزیابی و بازنگری دقیق شاخص های عمومی و اختصاصی با جدیت کامل پیگیری شده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، محمود احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در رابطه با این خبر اظهار کرد : همواره سعی و تلاش ما و رویکرد برنامه ها و نظام مند کردن بازرسی ها بر مبنای شیوه نامه بازرسی وزارت متبوع در طول این مدت بوده  و هدف از آن ارتقاء سطح عملکرد و شیوه خدمات رسانی ادارات ، حل مشکلات ارباب رجوع ، بازنگری فعالیت واحدهای اجرایی و تقویت رابطه ستاد و صف می باشد.

وی در ادامه به توفیقات اداره ارزیابی عملکرد این اداره کل در دوران دولت تدبیر و امید اشاره و خاطرنشان کرد:  کسب رتبه برتر در آزمون های مدیریت عملکرد و سلامت اداری و آزمون تخصصی ساختار نظام جامعه رفاه اجتماعی در سطح وزارت متبوع ، اخذ گواهینامه عملکردی ایزو 9001 ، طراحی سیستم بازرسی عملکرد و سنجش میزان رضایت مندی ارباب رجوع از واحدهای مختلف ، کاهش زمان پاسخگویی به کلیه شکایات اعم از شکایات واصله از سامانه سامد ، وزارت متبوع ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، استانداری خراسان رضوی ، دفتر امام جمعه مشهد ، اداره کل بازرسی استان ( جهت مکاتبات عادی 48 ساعت و مکاتبات نیازمند به تصمیم کارشناسی حداکثر سه روز ) ، ایجاد لینک دریافت شکایات مردمی از طریق پورتال اداره کل و تدوین برنامه بازرسی های مستمر بصورت دوره ای و موردی از ادارات مشهد و شهرستانها  78 مورد دیدار و برگزاری جلسه با ارزیابی و بازنگری دقیق شاخص های عمومی و اختصاصی وزارت متبوع و استانداری در سال جاری با هدف حل مشکلات و چالش های قبلی در فرآیند ارزیابی شاخص ها از جمله این اقدامات است که با اهتمام و جدیت کامل پیگیری خواهد شد.

مهندس احمدی در ادامه افزود : امروزه ارزیابی عملکرد از جایگاه مهمی در دستگاههای اجرایی برخوردار است و ارزیابی و بازنگری دقیق شاخص های عمومی و اختصاصی وزارت متبوع و استانداری در دولت تدبیر و امید با هدف حل مشکلات و چالش های قبلی در فرآیند ارزیابی شاخص ها، با اهتمام و جدیت کامل پیگیری شده و در آینده نیز این روند همچنان ادامه خواهد داشت .  

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان در پایان راه اندازی سامانه جدید پاسخگویی به شکایات دفتر مدیریت عملکرد وزارت متبوع را گامی در مسیر پاسخگویی بهتر و سریعتر و همچنین صرفه جویی در هزینه و وقت دستگاه و شهروندان برشمرد.

                                      

۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ۱۰:۵۲
کد خبر : ۷۷,۴۵۵