نظارت بر مجامع و انتخابات تعاونی هانظارت مالی و عملکردی تعاونی ها نظارت بر مجامع و انتخابات تعاونی ها نظرسنجی عنوان خدمت: نظارت بر مجامع و انتخابات تعاونی شناسه خدمت : 13071847100 نوع خدمت: خدمت به شهروندان (G2C) خدمت به کسب و کار (G2B) خدمت به دیگر دستگاه های دولتی (G2G) شرح خدمت: اولین و مهم ترین رکن شرکت تعاونی مجمع می باشد که مهم ترین تصمیمات برای تعاونی در آن اتخاذ می گردد وظیفه نظارت در مجامع و انتخابات تعاونی ها با این وزارتخانه می باشد. مدارک مورد نیاز: شناسنامه،کارت ملی،مستندات لازم جزییات خدمت متوسط مدت زمان ارایه خدمت: 30 روز ساعات ارائه خدمت: وقت اداری (8 تا 14) تعداد بار مراجعه حضوری : کاملا الکترونیکی هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان مبلغ(مبالغ) شماره حساب (های) بانکی نحوه دسترسی به خدمت اینترنتی https://taavoni.mcls.gov.ir پست الکترونیک تلفن گویا یا مرکز تماس 58415 تلفن همراه https://taavoni.mcls.gov.ir پیام کوتاه دفاتر ارائه خدمت یا دفاتر پیشخوان خدمات نحوه دسترسی به شکایت از خدمت: https://pm.mcls.gov.ir/fa/samane نمودار مراحل دریافت خدمت/زیر خدمت انتشار آگهی و اعلام به دفتر بررسی و اعلام نظر و تهیه حکم حضور نمایندگان اعزام نماینده به مجمع ارائه گزارش و رخداد مجمع استفاده و انعکاس گزارش به تعاونی در صورت بررسی مدارک ثبتی جزییات خدمت (شناسنامه خدمت) نظارت مالی و عملکردی تعاونی ها سامانه نظارت جامع بر تعاونی ها نظرسنجی عنوان خدمت: نظارت مالی و عملکرد ی تعاونی ها شناسه خدمت : 13071847101 نوع خدمت: خدمت به شهروندان (G2C) خدمت به کسب و کار (G2B) خدمت به دیگر دستگاه های دولتی (G2G) شرح خدمت: با توجه به اهمیت مالی در تعاونی وزارت متبوع در جهت کمک هرچه بیشتر به تعاونی ها و آموزش دادن انها برای آشنایی بیشتر با مسائل مالی در این خصوص نظارت می نماید. مدارک مورد نیاز: دفاتر قانونی و اسناد مالی شرکت- اساسنامه تعاونی جزییات خدمت متوسط مدت زمان ارایه خدمت: 30 روز ساعات ارائه خدمت: وقت اداری (8 تا 14) تعداد بار مراجعه حضوری : کاملا الکترونیکی هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان مبلغ(مبالغ) شماره حساب (های) بانکی نحوه دسترسی به خدمت اینترنتی https://taavoni.mcls.gov.ir پست الکترونیک تلفن گویا یا مرکز تماس 58415 تلفن همراه https://taavoni.mcls.gov.ir پیام کوتاه دفاتر ارائه خدمت یا دفاتر پیشخوان خدمات نحوه دسترسی به شکایت از خدمت: https://pm.mcls.gov.ir/fa/samane نمودار مراحل دریافت خدمت/زیر خدمت شناسایی تعاونی های هدف گزینش و اعزام نماینده بررسی عملکرد مالی و اداری تعاونی و انطباق با قوانین ومقررات اعلام گزارش اعلام نواقص ویا توصیه های قانونی به تعاونی جزییات خدمت (شناسنامه خدمت)